STIHL vs. čínska napodobenina porovnanie - video

Firma STIHL berie boj proti plagiátorstvu očividne veľmi zodpovedne. Čínske napodobeniny ich v určitej forme zrejme pripravujú o zisk a kazia dobré meno spoločnosti. Preto si pre nás pripravili video v ktorom priamo porovnávajú konštrukčnú pevnosť motorových píl. Video jasne ukazuje za čo vlastne pri zakúpení originálneho výrobku platíme. Príjemné sledovanie.








Pozri aj:

3 komentáre:

  1. No dobré když kupují pilu která stojí 1300kč nemohu od toho očekávat cenovou kategorii jako je stihl pokud ano tak by stála stejně jako stihl takže o čem to je. A video? Pilu mam na řezáni ne na to abych na ni věšel závaží.....
    Mimochodem měl jsem Stihl a ta kvalita není zas tak obrovská.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Píly opravujem a to video odráža presne kvalitu jednotlivých strojov.Cenovo je to približne na tej istej úrovni.

      Odstrániť
  2. Mám tú pílu asi štyri roky, pílim s ňou na záhrade palivové drevo a som na tieto účely s ňou spokojný. Rozhodol som sa, že vymením komplet spojku, zistil som, že pasujú z Hecht.Už to niekto takto skombinoval, alebo poradí mi,kde ju kúpim ?

    OdpovedaťOdstrániť